آخرین اخبار

بخش شیمی درمانی بیمارستان نرگسی گچساران افتتاح شد+فیلم و تصاویر

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: به همت خانواده مرحومه دکتر فاطمه صالحی بخش شیمی درمانی در بیمارستان نرگسی با ۱۶ تخت افتتاح شد.

اشتراک گذاری
21 بهمن 1402
کد مطلب : 11799

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران حسین عسکری در افتتاح بخش شیمی درمانی در بیمارستان نرگسی اظهار کرد: بعد از بیماران قلبی و عروقی که حدود ۴۵ علت مرگ و میر در گچساران را به خود اختصاص داده سرطان‌ها و تومورها نیز دومین عامل مرگ و میر در این شهرستان محسوب می‌شوند.

وی بیان کرد: حدود ۱۵ درصد از علت مرگ و میر در گچساران به خاطر سرطان‌ها و تومورها است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان تاکنون صورت گرفته است، که می‌تواند در بسیاری از حوزه‌های درمان موثر واقع شود.

عسکری عنوان کرد: در گچساران بیش از ۵۰ نفر بیمار سرطانی وجود دارد که برای درمان و استفاده از شیمی درمانی به استان‌ها و شهرستان‌های همجوار سفر می‌کردند و این خود مشکلاتی را برای آنها و خانواده‌هایشان به همراه داشته است.

وی با اشاره به اینکه درمان بیماران سرطانی جزو اولویت ماست، گفت: قطعاً راه‌اندازی این بخش در بیمارستان نرگسی یک اتفاق بسیار خوب را برای درمان بیماران سرطانی رقم خواهد زد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران خاطرنشان کرد:به همت خانواده مرحومه دکتر فاطمه صالحی بخش شیمی درمانی در بیمارستان نرگسی با ۱۶ تخت افتتاح شد.

عسکری بیان کرد: برای تجهیز این بخش  به همت خانواده مرحومه فاطمه صالحی افزون بر ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: جا دارد از این خانواده خیر که گام مهم و تاثیرگذاری در حوزه بهداشت و درمان گچساران انجام داده اند تقدیر کرد.

حجت الاسلام سیدعنایت هاشمی منش امام جمعه گچساران نیز گفت: این مجموعه به همت خانواده مرحومه دکتر صالحی احداث شده و به عنوان این کار خداپسندانه و یک الگوی خوبی برای دیگران است.

وی ادامه داد: باید از این کار ارزشمند قدردانی کرد کاری که شاید در منطقه و استان ما بسیار با ارزش است.

امام جمعه گچساران اضافه کرد: آرزو می کنیم که هیج کس به این بیماری مبتلا نشود برای اینکه انسان از عواقب و مسائلی که منجر به مرگ می شود جلوگیری کند اینگونه مجموعه ها می توان امیدی برای بیماران و خانواده های آنان باشد که مجبور بودند با هزینه گزاف تری به استانها و شهر های همجوار بروند.

حجت الاسلام هاشمی منش اظهار کرد:اگر یک قدم برای کار خیر بردارید خداوند ۱۰ قدم برای شما بر می دارد، از چند چیز برای باقیات و صالحات نام برده اند،کار خیر از دسته اقداماتی است که حتی بعد از مرگ شخص از اجر آن فرد بهره مند می شود.

وی گفت: این کارها می تواند الگوی بسیار خوبی باشد، امروزه در مراسمات مرگ افراد رسم های غلط و پر هزینه انجام می شود مانند تیراندازی که گاهی هزینه جانی نیز در بردارد به جای اینگونه رسومات غلط بهتر است کارهای خیر را ترویج داد.

به گزارش فارس با همت خانواده مرحومه دکتر فاطمه صالحی بخش شیمی درمانی در بیمارستان نرگسی افتتاح شد، این پزشک گچسارانی به علت ابتلا به سرطان درگذشت.

به مناسبت یادبود این پزشک نهالی در بیمارستان نرگسی گچساران توسط مسوولان و پدر مرحومه دکتر صالحی کاشته شد‌.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =